Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 15, 2012
Image Size
108 KB
Resolution
651×429
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,311
Favourites
162 (who?)
Comments
23
Downloads
118
×
Bothering Ethan II by FLASOK Bothering Ethan II by FLASOK
I need to draw a family photo at some point. Love these kids~! <3333333


Unfortunately, there probably won't be any more deviations from me for a while. I'm on the editorial staff of the school magazine, so free time is kind of hard to come by between daily meetings and homework. But I WILL prevail!! xDDDD

Ugh, now I've gotta go read Into the Wild. BLEGH. DDDx

Enjoy, guys! :D

I OWN NOTHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!!!!! :iconotlplz:
Add a Comment:
 
:icongamernerdftw:
GamerNerdFTW Featured By Owner Oct 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Aaaaw, so cute! XD I love your work, you are amazing!
Reply
:iconyokoyushi:
yokoyushi Featured By Owner Sep 9, 2012
hi nice pitcure
Reply
:iconlilyjump13:
LilyJump13 Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Writer
pftttt funny! the girl with the pig tails is like me to my big brother! XDDD
Reply
:iconflasok:
FLASOK Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks!

LOL I based the Elric kids after me, my brother, and my sister. It's cool that you can relate to them too! :D
Reply
:iconlilyjump13:
LilyJump13 Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Writer
yup it is!! i wish Amestris was real though....... :iconotlplz:
Reply
:iconflasok:
FLASOK Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
ASDFGHJKL I KNOOOOOOOW!! ;_____;
Reply
:iconlilyjump13:
LilyJump13 Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Writer
TT^TT
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner Mar 24, 2012  Student Digital Artist
:giggle:
Reply
:iconpeppermix14:
peppermix14 Featured By Owner Mar 24, 2012  Student Writer
poor kid
Reply
:iconflasok:
FLASOK Featured By Owner Mar 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL Yeah, he's not happy. xDDDD But that's what siblings are for, right? Annoying the heck out of each other. xD
Reply
Add a Comment: